10 טיפים לניקיון המשרד


אתם מנהלים משרד גדול ורוצים להיות בטוחים שהוא יהיה כמה שיותר יפה ונוח לשימוש? אם כך, כדאי שתדעו שאתם עומדים בפני משימה לא קלה. אומנם זה נראה, לכאורה, שמדובר בסך הכול על ניקיון, אך גם כדאי לנקות כמו שצריך אתם זקוקים לידע, ולכן כדאי שתעיינו בכל הטיפים שאספנו כאן עבורכם.

1.ציוד מתאים: כדי לנקות את המשרד כמו שצריך כדאי לדאוג לציוד מתאים, בין אם זה חומרים כמו אקונומיקה, סמרטוטים    או כל דבר אחר.

2.אנשי מקצוע: וותרו על ניקיון עצמאי ופנו לחברת ניקיון מקצועית שתשלח לכם מנקים עם ניסיון.

3.שאיבת אבק: בין אם תנקו לבד ובין אם תעבירו את המשימה למישהו אחר, לפני הכול כדי לשאוב אבק מהמשרד כי זה יקצר את תהליך הניקיון.

4.חומרים ידידותיים: אין סיבה להמשיך ולהשתמש בחומרי ניקיון שמזהמים את הסביבה ועדיף לבחור באופציה של חומרים ידידותיים וירוקים.

5.נקו כל כמה ימים: הטעות הגדולה ביותר שרוב האנשים עושים במשרד, וגם בבית הפרטי, זה שהם מנקים רק לעיתים רחוקות. זה גורם לכך שהמשרד נהייה מלוכלך ביותר ואז, כשכבר מנקים אותו, העבודה עלולה לגזול זמן יקר.

6.נקו את החלונות: לא אחת קורה שאנשים מזניחים את ניקוי החלונות, וזו טעות, כי דווקא כשהחלונות נקיים המשרד כולו נראה מבריק ומושקע יותר. לכן כדאי להכניס גם את המשימה הזאת לרשימת המטלות בהקשר של ניקיון המשרד.

7.ווקס ופוליש: פעם בכמה זמן כדאי להזמין גם שירותי ווקס ופוליש כי חידוש הרצפות ישפיע על האווירה הכללית במשרד ועל רמת הניקיון בו.

8.פרזו ריח טוב: ניתן להוסיף היום ריח טוב לכל פינה במשרד בין אם זה על ידי פרחים, נרות או כל אביזר אחר. כדאי לעשות זאת כי ריח טוב תורם גם הוא לאווירת הניקיון ולנועם במשרד.

9.החליפו מים מספר פעמים תוך כדי הניקיון: אם בכל זאת החלטתם לנקות לבד את המשרד, כדאי לעשות זאת כמו שצריך ולהחליף את המים מספר פעמים תוך כדי הניקיון.

10.אל תדחו את המשימה: רוב האנשים יעידו על כך שתמיד יהיו להם דברים נוחים ומעניינים יותר לעשות מאשר לנקות, אך זה לא מומלץ. כדאי להחליט ולבצע כי לעבוד במשרד נקי זה הרבה יותר נעים.

לסיכום, אומנם לא כולנו מומחים בניקיון ולא קל להתמודד עם משימה כזאת, אך אתם תראו שזה בהחלט ישתלם כי משרד נקי הוא משרד שגורם לעסק להצליח יותר.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חפש בבלוג זה