כיצד לבחור מקום למסיבת בת מצווה ?

"קהל היעד" וכמותו

הגיע הרגע והילדה כבר לא ילדה, היא בת 12 והיא מעוניינת בסוג של אירוע פרטי שיעשה לה כיף וידגיש את העניין שמעכשיו היא כבר הרבה יותר גדולה. זה הזמן של ההורים להתחיל לחפש מקום למסיבת בת מצווה שיתאים לפי מספר שיקולים, בכדי שהאירוע ייצא מוצלח מכל הבחינות. ישנם שני נתונים חשובים שלא תמיד חופפים אחד לשני, ולכן צריכים לסגור על אחד מהם מראש. הכוונה היא שאם הנערה רוצה לחגוג רק עם חבריה השונים ואתם רוצים לערוך אירוע משפחתי הרי שלכל סוג של חגיגה יש מספר שונה של מוזמנים. לאחר שפותרים את הבעיה הזו מנסים לנבא את מספר האורחים ומתחילים לחפש ברצינות מקום בסדר גודל המתאים. 

התאריך והגיוון
קחו את התאריך לתשומת לבכם ואל תיקחו סיכון שמקום פתוח יהיה מוקד לגשמים דווקא בעונת מעבר שלא חשבתם עליה כגשומה. המחיר של אירוע פרטי שכזה מושפע רבות לא רק מהתאריך אלא גם מהזמנת המקום בימי חול לעומת הזמנתו במוצא"ש או בשישי אחה"צ. מציאת מקום למסיבת בת מצווה שלא תעלה יקר מדי, יכול להיות תלוי גם בשאלה האם היא תיערך בתחילת השבוע, מאחר ואז המחיר יותר זול בד"כ. תוכלו לחפש גם בהתאם לבקשותיה של הנערה מאחר ומועדונים מסוימים מיועדים מראש לאירועים שכאלו והם מספקים גם אטרקציות שונות שמתאימות לבקשות בני הנוער והסגנון שבו הם אוהבים לחגוג, כמו קריוקי, די-ג'יי, ועוד.

מיקום ואוכל

אסור לעשות את הדברים במהירות ולכן לא כדאי לחכות לרגע האחרון. אם החלטתם שאתם עורכים אירוע פרטי לגברת הקטנה שלכם אז חפשו לה מקום למסיבת בת מצווה כמה שיותר מהר ולא פחות חשוב גם כמה שיותר קרוב. קחו בחשבון שאם האירוע מיועד לבני נוער, עניין ההגעה למקום מרוחק מאוד, יכול להיות לא פשוט לעתים. מאחר ומדובר במסיבה של מספר שעות הרי שגם כאן תדרשו לשירות של קייטרינג, או אוכל שיוגש על ידי מקום האירוע עצמו. כך או כך כדאי מאוד לבחור מקום ששומר על כשרות מאחר והדבר עדיין חשוב לרבים.

פיתוח / תכנות / קידום אתר -
האתר מקודם ע"י חברת - שחר מערכות מידע ופיתוח אתרים

דרושים לפורטל בתים


דרוש איש שיווק, רצוי עם הבנה באינטרנט וכלי רכב.
אפשרות למשרה חלקית ושילוב עבודה מהבית.
קו"ח שלחו ל shahar@batim.org.il
נא לציין בכותרת ההודעה את שם המשרה .

דרושה מזכירה מקצועית למסגרת של חצי משרה,
עם הבנה באינטרנט ואורינטציה שיווקית!
קו"ח שלחו ל shahar@batim.org.il
נא לציין בכותרת ההודעה את שם המשרה .

חפש בבלוג זה